Mé začátky

23.06.2011 23:47

 Jaké byly mé začátky? Asi jako každé jiné.Kamarádka mě přemluvila,aby s ní jel na týdenní pobyt ke koním.Chvíli jsem váhal,ale nakonec zvědavost zvítězila. :) Na táboře to bylo super! Naučil jsem se sedět (docela),chodit krokem a zjistil jsme,co je to klus.Když jsem z tábora odjížděl,uměl jsem už v klusu i vysedávat.Jakmile jsem se vrátil domů,začal jsem hledat nějaké ježdění v blízkosti domu.Našel jsme ho v nedaleké vesničce.Chodil jsem tam od rána do večera každý den.Byl jsem rád že jsme u koní,akorát mě mrzelo,že vůbec nejezdím! Za zhruba 3 měsíce jsem na koni seděl asi 2x na jízdárně,2x v kruhovce a 1x venku.Když jsem viděl,že o mě nikdo nemá ani zájem,tak jsem se rozhodl odejít!Zbalil jsem věci a odešel.Po zhruba 14 dnech marného hledání na internetu mi zazvonil telefon a na druhém konci byla kamarádka s otázkou,jestli nemám zájem o ježdění.Okamžitě jsem souhlasil a druhej den jsme spolu frčeli autobusem do stáje.To jsem zjistil,že stáj je vzdálená 20 Km,ale co ježdění bylo,a tak jsem to neřešil!A jak pokračuje můj život konáka dál,to si budete číst v nepravidelně psaných článcích v mé kolonce! Tož zatim ČUGO!