1.- 2.7.2011

03.07.2011 12:48

 

Polomí

 

Tento víkend jsme se sešli v sestavě já, Michal, Gába a Verča. Přijeli jsme v pátek. Já jsem ke koním vyrazila už v 1h a dojela jsem o půl druhé. Udělala jsem skoro celej papírek co nám Lenka napsala sama a když přijeli děcka o 4h zbývali jen prasátka a výběhy. Pustili jsme se do práce a za 2h sme to měli.
 
Já a Arbek, Gába a Zuza
 
V noci jsme dělalí třešně (vypeckovávali) a přitom se dívali na NA DRÁTĚ JE VRAH. Sme pak byli upe vystrašení :D PAk ty hystorky před spaním :D Jedinej kdo to vůbec neřešil byla Gabča, protože ta vytuhla v půlce filmu :D
 
Já a Arbek
 
V nědělu jsme dělali velký úklid všech pokojů od sedlovny až po koupelnu, protože v nědělu přijedou tábory. BYla to docela fuška zas stěhovat celej pokoj :D ale už sme si zvykli (trochu).
 
Já a Arbek, Verča a Zuza
 
A ve 2h sme šli vodit koně na nějakou akci ve vesnici. Vzali jsme Brett, Arbeka, Šimona a Zuzku. Vodili jsme poměrně dlouho, ale protože tam nebylo tolik lidí, tak sme se ke koncu taky vozili. Jasně že sami :) No když sem jela po prví, tak jela i Lenka a jenom sme nasedli na pole a klus :D hej bez sedla :D Arbek je tak kostnatej :D auuuu, pak sme nacválali a bylo to o 100% lepší :D Jinak sme se z děckama fotili takže přikládám fotečky ;)